Jak nakupovat

Jak nakupovat bezlepková jídla na GOOD FOODS Dobrá jídla e-shopu?

V našem internetovém obchodě si vyberete zboží a poté vyplníte formulář dopravy a platby. Po dokončení objednávky Vám jídla bezprostředně zasíláme přepravci PPL nebo Zásilkovna.

Během letní sezóny se nám občas nakupí tolik objednávek, že jsme schopni odeslat zboží se zpožděním. Doporučujeme proto objednávat jídla včas a s předstihem.

Využít můžete i osobní odběr kdekoliv v Berouně, Slaném a Kladně po předchozí dohodě na telefonu +420 602 244 144.

Dále nabízíme rozvoz po Praze každé pondělí a čtvrtek.

Dalšími místy, kde si můžete svou objednávku vyzvednout nebo si přijít nakoupit jsou naše partnerské prodejny v Praze:

  • prodejna AZ SPORT Praha 2 Slezská 12 , telefon +420725387202, provozní doba PONDĚLÍ-PÁTEK 9:00 až 18:30, SOBOTA 10:00 až 13:00 hodin
  • prodejna AZ SPORT Praha 5 Lidická 7, telefon +420725387203, provozní doba PONDĚLÍ-PÁTEK 9:00 až 18:30, SOBOTA 10:00 až 13:00 hodin.

 

Zboží mi přišlo poškozené, co s tím?

Ačkoliv balíme jídla s velkou pečlivostí a snažíme se maximálně snížit riziko poškození balíků, někdy se stane, že ho přepravní společnost nechtěně poškodí. Nejjednodušším způsobem kontroly doručované zásilky je překontrolování balíku během převzetí. Pokud je zboží poškozeno, odmítněte převzít balík a sepište se zaměstnancem zásilkové služby reklamační protokol. Poškozené zboží můžete reklamovat nejpozději do 2 dnů od převzetí balíku. Více informací o uplatnění reklamace naleznete na našem webu.

 

Mám jiný dotaz. Co s ním?

Nebojte se ho poslat na náš email info@good-foods.cz  a rádi Vám co nejdříve odpovíme.